انواع سبک طراحی لوگو

 سبک طراحی لوگو بسیار گسترده و متنوع است و بسته به نیاز و هدف هر سازمان، فرد یا محصول، متفاوت است. اینجا نمونه‌هایی از سبک‌های طراحی لوگو را برای شما توضیح می‌دهیم:

1- لوگوهای متنی: این نوع از لوگوها از ترکیب حروف و کاراکترها برای نوشتن نام شرکت و یا محصول ساخته می‌شود، مثل لوگوی Coca-Cola.

2- لوگوهای شکل نمادین: این نوع از لوگوها از یک شکل نمادین ارائه می‌شود، بدون استفاده از حروف، مانند لوگوی Apple.

3- لوگوهای ترکیبی: این نوع از لوگوها از ترکیب حروف و شکل نمادین برای ساخت لوگو استفاده می‌کند، مثل لوگوی Adidas.

4- لوگوهای ابتکاری: این نوع از لوگوها از شکل‌هایی استفاده می‌کنند که نشات گرفته از ایده و فرایند طراحی خلاقانه، مثل لوگوی FedEx.

5- لوگوهای سه بعدی: در این نوع از لوگوها، شکل نمادین به شکل سه‌بعدی طراحی شده و به نوعی برای بیان ابعاد و عمق استفاده می‌شود.

در کل، طراحی لوگو باید تا حد ممکن ساده، جذاب و قابل تداول باشد و در هویت بصری سازمان مؤثر باشد.

https://www.smore.com/7hr3ky


Comments

Popular posts from this blog

آموزش کسب درآمد از فتوشاپ به پوند

هویت برند

9 ترفند در طراحی سایت حرفه ای (قسمت دوم)